
IBG COEX doo Vaš FERROLI ovlašćeni servis
Gorionici na pelet su idealna rešenja za nove i već ugrađene kotlove na čvrsto gorivo.
Karakteriše ih brza montaža, male dimenzije, pouzdan rad, lak prelaz sa peleta na čvrsto gorivo, potpuno automatizovano doziranje, potpaljivanje, čišćenje, paljenje.
Mogućnost povezivanja sobnih (žičnih, bežičnih, programskih) termostata. Gorionici SUN su potpuno automatizovani, rade na principu samodoziranja, samopaljenja,
samočišćenja.
Ferroli SUN gorionici imaju 2 godine garanciju.
Potreban Vam je serviser Ferroli gorionika?
Stojimo Vam na usluzi! IBG COEX doo je od 2013. godine ovlašćeni servis za Ferroli SUN pelet gorionike.
Pošaljite nam mail na servis@coex.rs ili nas pozovite 022/313-003, 062/282-026
5 Comment(s)
Koja je cena stelovanje feroli sun p7 gorionika?
Imam lamburdzini gorionik..dali njega servisirate..izbacuje gresku stalno f5
Poštovani,
imam ugradjen gorionik ferolli p12n na kotao viadrus već tri godine. Hteo bih da vas upoznam sa dosadasnjim iskustvom i problemima sa kojima smo se sučavali. Posle godinu dana smo menjali grejač jer je bio pregoreo. Do ove sezone smo imali povremene problene da ujutru nije hteo da samostalno startuje gorionik već smo ga ručno morali pokretati time što smo samo resetovali gorinik. Medjutim od ove sezone ovaj problem je učestaliji i skoro svakog drugog dana neće ujutru sam da startuje kotao. Medjutim postaje simtomatično da se i u toku samog procesa grejanaja blokira izmedju dva ciklusa gorenja tako da se jednostavno prekine rad. Na displeju je uvek bila greška AO2. Medjutim sada je sve češće problem da se jednostavnim resetovanjem i po nekoliko puta gorionik jednostavno neće pokrenuti. Proveravali smo da li uopšte počinje da greje grejač, ali isti nije radio. Počeli smo sa potpunim isključivanjem iz struje da ga stavljamo u pogon i to uglavnom uspe.
Napominjem da je ovaj problem postao simpomatičan i da ako ne svakog dana a ono sigurno u dva do tri dana imamo slučaj da zataji startovanje bilo ujutru ili izmedju dva ciklusa u toku dana dok traje grejanje.
Molimo vas za vaš savet, posebno što nam je kotao u firmi u kojoj su uglavnom žene zaposlene i nisu u stanju da same rešavaju problem već moramo mi iz drugog dela grada da dlolazimo i da na već opisan način pokušavamo da pokrenemo gorionik. Nalazimo se u Beogradu.
Hvala unapred na razumevanju, a nadam se da i vi nas razumete jer smo po preporuci kupili vaš gorionik kao jedan od najboljih na tržištu, kako su ljudi koji su zamenili centralno grejanje grejanjem na pelet.
S poštovanjem,
Kontakt telefon 0652201297
Ovlasceni serviseri u Kraljevu ne odgovaraju na pozive ,nemoguce je preko njih resiti problem na kotlu
Poštovani korisnici i ja imam probleme sa Ferroli P7 N od kako sam ga kupio, a ovo je cetvrta sezona. Da li neko ima slicna iskustva? Kod mene je greska često greška F05.
Ostavite komentar